24/7 online bestellen bij Atorka

24/7 online bestellen bij Atorka

24/7 online bestellen bij Atorka

Bestel jouw favoriete product op elk moment van de dag, waar je ook bent. Bij Atorka kun je 24/7 eenvoudig online je bestelling plaatsen. In slechts een paar stappen haal je jouw favoriete producten in huis.

1. Voeg producten toe aan je winkelwagen

Zoek je iets voor je paard, iets voor jezelf of misschien een cadeautje voor iemand anders? In onze webshop vind je het allemaal. Voeg het gewenste product toe aan je winkelwagen. Bij sommige producten dien je eerst nog een kleur of maat te kiezen. Daarna klik je op “In winkelmand”. Hierna verschijnt een popup met 3 knoppen. Wil je nog even verder winkelen, klik dan op “Verder winkelen”. Wil je je winkelmand even bekijken of heb je een verkeerd product toegevoegd? Klik dan op “Bekijk winkelmand”. En heb je alles gevonden, dan klik je op “Afrekenen”. 

Kun je een product niet vinden? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Ons telefoonnummer is 0348-446168 maar een mailtje sturen kan ook.

2. Controleer je winkelmand

Heb je alles kunnen vinden? Klik dan bovenaan op de winkelwagen. Hier zie je een overzicht van alle gekozen producten. Door op het kruisje te klikken kun je een product nog verwijderen uit je winkelwagen. Of klik op het plusje als je het product bijvoorbeeld twee keer wilt ontvangen. Je kunt hier ook meteen je couponcode invoeren, als je die hebt. Onder de winkelmand vind je vaak nog een leuke actie. Als je hier gebruik van wilt maken, kun je deze direct toevoegen aan je winkelwagen.  Klik na het maken van wijzigingen wel even op “Winkelmand bijwerken”. Zo weet je zeker dat je winkelwagen en dus je bestelling up-to-date is. 

3. Gegevens invullen

Scroll nu door naar onder. Hier kun je kiezen tussen ophalen of verzenden. Klopt alles? Klik daarna op “Doorgaan naar afrekenen”. Je komt nu in een scherm terecht waar je je gegevens kunt invullen. Ben je ingelogd, dan zullen je gegevens al voor je klaar staan. Bestel je voor het eerst bij ons of heb je geen account, dan moet je de gegevens nog even invullen. Je kunt er ook voor kiezen om het eenmalig naar een ander adres te laten versturen. Klik dan op “Verzenden naar ander adres?”. Voer hier het adres is van een goede vriendin die je een cadeautje wilt sturen bijvoorbeeld. Heb je nog opmerkingen over je bestelling? Deze kun je onderaan plaatsen bij “Bestelnotities”. 

4. Betaalwijze

Als je alle gegevens hebt ingevuld, kun je rechts in het scherm de betaalwijze aanklikken. Je kunt bij ons kiezen uit: “iDeal, Belfius Direct Net, KBC/CBC Betaalknop, PayPal, SOFORT Banking, Creditcard, Bancontact en AfterPay”. Vink de algemene voorwaarden aan en klik dan op “Bestelling plaatsen”. Je wordt nu doorgestuurd naar het betaalscherm.

5. Je bestelling komt er aan!

Na het afronden van je bestelling, krijg je een overzicht te zien en gaan wij voor je aan de slag! Wij verzamelen de producten in ons magazijn. Producten die niet op voorraad zijn gaan wij voor je bestellen. Je pakket wordt met zorg ingepakt en opgehaald door de pakketdienst. Bij het inpakkenen verzenden vinden wij duurzaamheid belangrijk. Lees hier meer over verpakken en verzenden bij Atorka.

6. Bestelling ontvangen?

Heb je je bestelling ontvangen? Dan zijn wij erg benieuwd naar jouw ervaring met het product! Dit kan door een beoordeling achter te laten op de pagina van het product zelf. Ga hiervoor naar het product en klik op “Beoordelingen”. Houd onze website en sociale media kanalen in de gaten, want wij houden geregeld leuke acties voor klanten die onze producten beoordelen. 

Inloggen en registreren

Bezorgen en afhalen

Atorka spaarsysteem

Ruilen en retourneren

Klantenservice

Scroll naar top