FAQ

F.A.Q. oftewel: Frequently Asked Questions. De veelgestelde vragen dus! Staat jouw vraag er niet bij? Dan even bellen of mailen hoor. Wij helpen je graag!

Wil je één van onze medewerkers spreken, bel dan 0348-446168. Tussen 9:00 en 16:00 uur kun je met al je vragen bij ons terecht.

Heb je echter een vraag over je bestelling, bel ons dan bij voorkeur tussen 9:00 en 13:00 uur. Nike en Kirsten van klantenservice helpen je. 

Wacht je op een pakketje? Nadat je de mail hebt ontvangen waarin wij melden dat de bestelling is afgerond en het pakket is verstuurd, kan het meerdere dagen duren voordat het bezorgd wordt. Heb je na 1 week nog niets ontvangen, neem dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf €45,- verzenden wij gratis binnen Nederland. Daaronder zijn de verzendkosten €4,50 voor kleine pakketjes (boeken bijvoorbeeld) en €5,25 voor grote pakketten. Vitalbix en VITALstyle voer verzenden wij niet meer, maar sinds 1 januari kunnen wij ze wel bezorgen. We bezorgen bestellingen in de plaatsen Harmelen, Linschoten, Benschop, Woerden en Oudewater. Bestellingen vanaf € 65,00 bezorgen wij gratis, heb je een kleinere bestelling dan rekenen we €3,50 bezorgkosten.

Buitenland: voor het buitenland hanteert PostNL verschillende tarieven. Voor de meeste landen is het tarief €7,50. Wil je van te voren weten wat het tarief is, stuur dan een mail aan klantenservice@atorka.nl 

Hoe dragen jullie bij aan een beter milieu?

Als webshop heb je natuurlijk een hoop verpakkingsmateriaal en uitlaatgassen van de bezorgdiensten. Bij Atorka werken wij aan steeds groenere bezorging en duurzaam verpakkingsmateriaal. In onze blog ‘Duurzaam verpakken bij Atorka’ leggen wij uit wat wij doen om onze footprint te verkleinen. 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Dat kan zeker! Binnen 14 dagen, schoon en in de originele verpakking. Stuur ook altijd de pakbon mee. Retouren zonder pakbon kunnen wij niet in behandeling nemen. Neem contact met ons op voor een retourlabel en geef het pakketje eenvoudig af bij een ophaalpunt. Wij berekenen een eigen bijdrage van €6,75 voor retouren vanuit Nederland en €7,50 voor retouren vanuit het buitenland.  Speciale bestellingen en SALE artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Heb je ons gemaild om te melden dat je een bestelling wilt retourneren? Wij sturen je binnen 2 werkdagen een retourlabel per mail. Deze kan in de spam belanden. Je kunt zelf het etiket printen, op het pakket plakken en afgeven bij PostNL. Heb je geen printer? Download het label dan op je telefoon en laat deze scannen door de medewerker van Postnl. Vergeet niet op de pakbon te vermelden of je het product wilt ruilen of retourneren. Vermeld dan in elk geval je naam en de reden van retournering.

Stuur je een de hele bestelling terug, dan ontvang het totale aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug op je rekening. Stuur je een deel van je bestelling terug, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug, niet de eventuele betaalde verzendkosten. Het terugsturen van (een deel van) je bestelling is op eigen risico. Bewaar het afleverbewijs dus goed tot je pakketje bij ons is aangekomen en verwerkt. 

Kan ik bij jullie langskomen?

Dat kan,  wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 13:00 uur aanwezig. Wil je buiten deze tijden komen, maak dan een afspraak. Kom gerust eens langs om kleding te passen of onze producten te bekijken. Ons adres is: Waardsedijk Oost 10-1 3417XJ Montfoort.

NIEUW: vanaf 1 maart 2022 zijn wij iedere zaterdag van 12:00 – 17:00 uur geopend!

Hebben jullie aanbiedingen?

Zeker! Wij hebben geregeld aanbiedingen en kortingsacties. Wil je op de hoogte blijven, meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Houd ook onze facebook– en instagram in de gaten voor het laatste nieuws! Of bezoek onze SALE pagina. 

Verkopen jullie ook zadels?

Hans van Dijk is onze zadelmaker en -passer. Je kan bij hem terecht voor reparaties aan alle zadels, een zadelcontrole of een nieuw zadel. Onze collectie bestaat voornamelijk uit nieuwe én tweedehands IJslander zadels. Deze zijn vaak ook geschikt voor rassen met een korte rug en lage schoft. Denk hierbij aan PRE paarden, tinkers, fjorden etc. Hans heeft meer dan 20 jaar ervaring en komt door heel Nederland, het noorden van België en het westen van Duitsland. De passie van Hans ligt bij de IJslanders, maar hij kan veel betekenen voor alle rassen. Heb je bijvoorbeeld een paard met een ‘moeilijke rug’ of veel problemen? Neem gerust contact op.

Komen jullie ook op evenementen?

Ja zeker! Ieder jaar staan wij met onze stand op een aantal IJslander wedstrijden, denk hierbij aan het Nederlands Kampioenschap en het Belgische Kampioenschap.  

FAQ

Zijn wij een FAQ vergeten? Dan mail je naar de Atorka klantenservice@atorka.nl. Je kan ons ook bellen, het telefoonnummer is 0348 44 61 68 want we helpen graag!

Oh ja, liever geen berichtjes via facebook of appjes aan het privé account van Yvonne van Dijk sturen. Ze komen tussen haar privé berichten en de kans bestaat dat ze dan vergeten worden. 

2 reacties op “FAQ”

  1. Monique willemse

    Beste lezer ik ben op zoek naar een tweedehandsTekna s line icelandic 17,5 inch. Zwart met kopijzer w. Hebben jullie deze heel toevallig te koop?

    Mvg,
    Monique Willemse

  2. Monique,

    We sturen je bericht door aan onze zadelpasser Hans van Dijk. Hij zal binnenkort contact opnemen.

    Yvonne

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Scroll naar top