FAQ

F.A.Q. oftewel: Frequently Asked Questions. De veelgestelde vragen dus! Staat jouw vraag er niet bij? Dan even bellen of mailen hoor. Wij helpen je graag!

Wilt u een van onze medewerkers spreken, bel ons dan op 0348-446168. Tussen 9:00 en 16:00 uur kunt u met al uw vragen bij ons terecht. Heeft u een vraag over uw bestelling, bel ons dan bij voorkeur tussen 9:00 en 13:00 uur. Bestellingen kunt u eenvoudig plaatsen via www.atorka.nl

Wacht u op een pakketje? Het is vanwege de corona-uitbraak extreem druk bij PostNL. Nadat u de mail heeft gehad waarin wij melden dat de bestelling is afgerond en het pakket is verstuurd, kan het meerdere dagen duren voordat het bezorgd wordt. Heeft u na 1 week nog niets ontvangen, vraag het dan even na bij de buren en neem daarna contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf €45,- verzenden wij gratis binnen Nederland. Daaronder zijn de verzendkosten €4,50 voor kleine pakketjes (boeken bijvoorbeeld) en €5,25 voor grote pakketten. Voor voer rekenen wij €7,50. 

Buitenland: voor het buitenland hanteert PostNL verschillende tarieven. Voor de meeste landen is het tarief €7,50. Wil je van te voren weten wat het tarief is, stuur dan een mail aan klantenservice@atorka.nl 

Hoe dragen jullie bij aan een beter milieu?

Als webshop heb je natuurlijk een hoop verpakkingsmateriaal en uitlaatgassen van de bezorgdiensten. Bij Atorka werken wij aan steeds groenere bezorging en duurzaam verpakkingsmateriaal. In onze blog ‘Duurzaam verpakken bij Atorka’ leggen wij uit wat wij doen om onze footprint te verkleinen. 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Dat kan zeker! Binnen 14 dagen, schoon en in de originele verpakking. Stuur ook altijd de pakbon mee. Retouren zonder pakbon nemen wij niet in behandeling. Neem contact met ons op voor een retourlabel en geeft het pakketje eenvoudig af bij een ophaalpunt. Wij berekenen een eigen bijdrage van €5,25 voor retouren vanuit Nederland en €7,50 voor retouren vanuit het buitenland.  Speciale bestellingen en SALE artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Heeft u ons gemaild om te melden dat u een bestelling wilt retourneren? Wij sturen u binnen 2 werkdagen een retourlabel per mail. Deze kan in de spam belanden. U kunt zelf het etiket printen, op het pakket plakken en afgeven bij PostNL. Heeft u geen printer? Download het label dan op uw telefoon en laat deze scannen door de medewerker. Vergeet niet op de pakbon te vermelden of u het product wilt ruilen of retourneren en stuur de pakbon mee in het pakket. Had u geen pakbon? Vermeld dan in elk geval uw naam en de reden van retournering.

Stuur je een de hele bestelling terug, dan ontvang het totale aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug op je rekening. Stuur je een deel van je bestelling terug, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug, niet de eventuele betaalde verzendkosten. Het terugsturen van (een deel van) je bestelling is op eigen risico. Bewaar het afleverbewijs dus goed tot je pakketje bij ons is aangekomen en verwerkt. 

Kan ik bij jullie langskomen?

Dat kan,  wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 13:00 uur aanwezig. Wil je buiten deze tijden komen, maak dan een afspraak. Kom gerust eens langs om kleding te passen of onze producten te bekijken. Wij zijn onlangs verhuisd en ons nieuwe adres is: Waardsedijk Oost 10-1 3417XJ Montfoort.

Hebben jullie aanbiedingen?

Zeker! Wij hebben geregeld aanbiedingen en kortingsacties. Wil je op de hoogte blijven, meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Houd ook onze facebook- en instagram in de gaten voor het laatste nieuws!

Verkopen jullie ook zadels?

Hans van Dijk is onze zadelmaker en -passer. Je kunt bij hem terecht voor reparaties aan alle zadels, een zadelcontrole of een nieuw zadel. Onze collectie bestaat voornamelijk uit nieuwe én tweedehands IJslander zadels. Deze zijn vaak ook geschikt voor rassen met een korte rug en lage schoft. Denk hierbij aan PRE paarden, tinkers, fjorden etc. Hans heeft meer dan 20 jaar ervaring en komt door heel Nederland, het noorden van België en het westen van Duitsland. De passie van Hans ligt bij de IJslanders, maar hij kan veel betekenen voor alle rassen. Heb je bijvoorbeeld een paard met een ‘moeilijke rug’ of veel problemen? Neem gerust contact op.

Komen jullie ook op evenementen?

Ja zeker! Ieder jaar staan wij met onze stand op een aantal evenementen. Denk hierbij aan de IJslanderwedstrijden, maar ook aan evenementen zoals Equiday bijvoorbeeld. 

Vraag?

Heb jij een vraag over je bestelling of over een product? Dan mail je naar de Atorka klantenservice@atorka.nl en zij helpen je graag verder. Berichtjes via facebook of appjes aan Yvonne van Dijk worden niet altijd (op tijd) gelezen. Hierdoor ontstaat er vertraging in het afronden van je bestelling. Je kunt ons ook bellen op 0348-446168. We helpen je graag!

Scroll naar top