FAQ

F.A.Q. oftewel: Frequently askes questions. De veelgestelde vragen dus! Staat jouw vraag er niet bij? Dan even bellen of mailen hoor. Wij helpen je graag!

Wij helpen u graag en beantwoorden de mail op werkdagen van 9:00 tot 13:00 uur.

Wilt u een van onze medewerkers spreken, bel ons dan op 0348-446168. Tussen 9:00 en 17:30 uur kunt u met al uw vragen bij ons terecht. Heeft u een vraag over uw bestelling, bel ons dan bij voorkeur tussen 9:00 en 13:00 uur. Bestellingen kunt u eenvoudig plaatsen via www.atorka.nl

Wacht u op een pakketje? Het is vanwege de corona-uitbraak extreem druk bij PostNL. Nadat u de mail heeft gehad waarin wij melden dat de bestelling is afgerond en het pakket is verstuurd, kan het meerdere dagen duren voordat het bezorgd wordt. Heeft u na 1 week nog niets ontvangen, vraag het dan even na bij de buren en neem daarna gerust contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf €35,- verzenden wij gratis binnen Nederland. Daaronder zijn de verzendkosten €4,50 voor kleine pakketjes (boeken bijvoorbeeld) en €5,- voor grote pakketten. Voor voer rekenen wij €6,50. 

Buitenland: voor het buitenland hanteert PostNL verschillende tarieven. Voor de meeste landen is het tarief €7,50. Wil je van te voren weten wat het tarief is, stuur dan een mail aan klantenservice@atorka.nl 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Dat kan zeker! Binnen 14 dagen, schoon en in de originele verpakking. Stuur ook altijd de pakbon mee. Neem contact met ons op voor een retourlabel en geeft het pakketje eenvoudig af bij een ophaalpunt. Wij berekenen een eigen bijdrage van €4,- voor retouren vanuit Nederland en €7,50 voor retouren vanuit het buitenland. Speciale bestellingen en SALE artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Heeft u ons gemaild om te melden dat u een bestelling wilt retourneren? Wij sturen u binnen 2 werkdagen een retourlabel per mail. Deze kan in de spam belanden. U kunt zelf het etiket printen, op het pakket plakken en afgeven bij PostNL. Heeft u geen printer? Download het label dan op uw telefoon en laat deze scannen door de medewerker. Vergeet niet op de pakbon te vermelden of u het product wilt ruilen of retourneren en stuur de pakbon mee in het pakket. Had u geen pakbon? Vermeld dan in elk geval uw naam en de reden van retournering.

Kan ik bij jullie langskomen?

Dat kan, maar maak wel even een afspraak! Wij zijn een webshop en je kunt langskomen in ons magazijn. Hier helpen we je graag vrijblijvend verder. Kom gerust eens langs om kleding te passen of onze producten te bekijken. Wij zijn onlangs verhuisd en ons nieuwe adres is: Waardsedijk Oost 10-1 3417XJ Montfoort.

Hebben jullie aanbiedingen?

Zeker! Wij hebben geregeld aanbiedingen en kortingsacties. Wil je op de hoogte blijven, meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Houd ook onze facebook- en instagram in de gaten voor het laatste nieuws!

Verkopen jullie ook zadels?

Hans van Dijk is onze zadelmaker en -passer. Je kunt bij hem terecht voor reparaties aan alle zadels, een zadelcontrole of een nieuw zadel. Onze collectie bestaat voornamelijk uit nieuwe én tweedehands IJslander zadels. Deze zijn vaak ook geschikt voor rassen met een korte rug en lage schoft. Denk hierbij aan PRE paarden, tinkers, fjorden etc. Hans heeft meer dan 20 jaar ervaring en komt door heel Nederland, het noorden van België en het westen van Duitsland. De passie van Hans ligt bij de IJslanders, maar hij kan veel betekenen voor alle rassen. Heb je bijvoorbeeld een paard met een ‘moeilijke rug’ of veel problemen? Neem gerust contact op.

Komen jullie ook op evenementen?

Ja zeker! Ieder jaar staan wij met onze stand op een aantal evenementen. Denk hierbij aan de IJslanderwedstrijden, maar ook aan evenementen zoals Equiday bijvoorbeeld. Daarnaast organiseren wij zo nu en dan zelf een evenement. Vorig jaar organiseerden we een informatieavond over zomereczeem en vierden wij de lancering van de Catago Fir-Tech collectie in Nederland. Op dit moment staan er meerdere zadelworkshops op de planning. Kijk op de Atorka Events pagina om te zien wat wij organiseren en waar wij zijn. 

Vraag?

Heb jij een vraag over je bestelling of over een product? Dan mail je naar Willeke en Maureen via klantenservice@atorka.nl en zij helpen je graag verder. Berichtjes via facebook of appjes aan Yvonne van Dijk worden niet altijd (op tijd) gelezen. Hierdoor ontstaat er vertraging in het afronden van je bestelling. Je kunt ons ook bellen op 0348-446168. We helpen je graag!

Translate »
Scroll naar top