Duurzaam verpakken bij Atorka
Al heel wat jaren verzenden wij onze orders in gebruikte dozen. Dit is veel beter voor het milieu en ook duurzaam. Ook streven wij naar minder plastic verpakkingen en goed / gerecycled opvulmateriaal. Het opvulmateriaal komt uit soms gewoon uit onze shredder, want alles wat in de shredder kan, wordt ingezet als opvulmateriaal.
Wat vindt de klant
Gebruikt verpakkingsmateriaal, wat vind jij daarvan? Mijn pakjes komen altijd in nieuwe doosjes binnen, het staat erg mooi maar ik vind het zo zonde. Ik las onlangs ergens: “De papierindustrie is de op vier na grootste energieverbruiker ter wereld. Niet alleen omdat er bomen worden gekapt om papier te maken, maar ook omdat er fossiele brandstof en chemische stoffen nodig zijn om papier te produceren”. Daarom dus die gebruikte doosjes.
Bezorging via PostNL
Onze bestellingen worden via PostNL verstuurd. Zij leveren van maandag t/m zaterdag tijdens kantooruren.
Als je niet thuis bent, levert de pakketbezorger het pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Heb je de bezorger gemist en geen niet-thuisbriefje ontvangen in de brievenbus? Dat klopt! Vanaf nu informeren we je zoveel mogelijk digitaal over je pakket.
In je e-mail en in de PostNL-app vind je een track & trace code. Met deze code kun je zien waar je je pakket kunt ophalen. Of vul de code hieronder in. Je kunt je pakket ook blijven volgen met je eerdere track & trace-code.
Vragen over je bestelling?
Heb jij een vraag over je bestelling? Neem dan contact op met de Atorka klantenservice, dit kan via de mail of door te bellen. Het nummer is +31 (0) 348 446168.